پک رویش موی پیراسته

خرید پک رویش موی 5040 | پک رویش موی پیراسته ارسال درب منزل

پک رویش موی پیراسته

خرید پک رویش موی 5040 | پک رویش موی پیراسته ارسال درب منزل

  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی بسته رویش موی پیراسته 5040 , فروشگاه اینترنتی پنجاه چهل پک رویش موی پیراسته , پک رویش مو معرفی شده در برنامه خانواده

نحوه مصرف بسته رویش موی پیراسته:

از این شامپو برای انواع موها به یک صورت استفاده می‌‌شود حتی اگر طاسی داشته باشید در صورتی که کرک بر روی سر موجود باشد موها رشد می‌کند
از این شامپو به صورت روزانه استفاده می‌شود زمانیکه 1 شامپو تمام شد (درصورتیکه چربی سر کمتر بود اگر با نصف مصرف نرمال شد برای اینکه بیشتر خشک نشود یک شب در میان استفاده کند) و اگر موها خیلی خشک بود از روغن 1 روز درمیان و از شامپو هر روز استفاده شود. اسپری روغن به اندازه ای باشد که کل سر را پوشش دهد و قابلیت ماساژ را داشته باشد(بهتر است در زمان استفاده از کلاه گیس و رنگ و مش و تافت و… از شامپو استفاده نشود که روش درمان سریعتر باشد) نیم ساعت به صورت ضربه‌ای و دورانی ماساژ داده شود. 30 تا 40 درصد حجم دهندگی دارد و موهای کرک به صورت مو در آمده و ضخیم می‌شود.
1-ترجیحا یک روز قبل از استحمام از روغن استفاده شود شب تا صبح روغن روی سر بماند و صبح استحمام شود ،2 ساعت قبل از استحمام از روغن استفاده شود و بعد استحمام کنید.
2-زمان استفاده 4 ماه به بالا است تا آخر استفاده شود تا نتیجه را ببینند اگر درست استفاده شود نیاز به تکرار مجدد ندارد.در غیر این صورت میتوانند دوباره از محصول استفاده کنیدحتی اگر نتیجه داده بود میتواند به عنوان شامپو روزانه استفاده شود
3-هر شامپو برای یک ماه است داخل حمام یک قاشق غذا خوری از شامپو استفاده شود و به صورت مصرف روزانه شامپو های دیگر قابل استفاده است. به هیچ عنوان از صابون و شامپوی دیگری استفاده نشود. اگر ریزش مو به علت مشکلات دارویی، عصبی، شیمی درمانی، ریزش سکه ای غیر قابل برگشت دارید نمیتوانید از این محصول استفاده کنید ولی اگر دلایل دیگری دارد استفاده از این دارو توصیه می‌شود. (در صورتی که ریزش مو در اثر عوامل محیطی مثل آب و هوا،تغذیه،استرس بدون استفاده از دارو ریزش مو طبیعی ناشی از چربی و سستی ریشه مو ایجاد شده از 6ماه بهنگام استفاده ماینکسیدیل و یک ماه از زمان استفاده مصرف داروهایی که برای رویش مو استفاده میکردند باید بگذرد .
افرادی که شیمی درمانی می‌شوند باید 1سال از درمان گذشته باشد چون اثراتش در بدنشان مانده است.
3هفته اول استفاده از شامپو سر ممکن است ریزش داشته باشد

خرید اینترنتی پک رویش موی پیراسته

pak-piraste

مصرف آن برای خانم ها و آقایان کاملا موثر و بی خطر است و هیچ منعی حتی برای خانم های باردار لحاظ نشده

گروه سنی : 17 سال تا 60سال

خواص: کنترل ریزش مو، تقویت و استحکام ساقه و فولیکول مو همچنین دارای خاصیت ضد شوره

ترکیبات: ترکیبات شامپو: سدیم لوریل اتر سولفات 70 درصد، کوکامید پروپیل بتائین، آلکیل پلی گلیکوزاید، آلکیل لاکتات، سیلیکون کواترنیوم، سدیم پیرولیدون کربوکسیلات، آکریلات کوپلیمر، سیتریک اسید، سدیم کلرید، نمک edta، عصاره گیاهی گزنه، انار، جوانه گندم، آویشن، اسانس و مواد افزودنی مجاز، عصاره های گیاهی،رازیانه،رزماری،دم اسب،گزنه،شلتوک برنج .

ترکیبات روغن: سایکلو پنتاسیلوکسان، سایکلو پنتاسیلوکسان و دایمتیکون، عصاره(آلوئه ورا، گزنه، آویشن، جوانه گندم)، ویتامین e، اسانس و افزودنی‌های مجاز

سایر ویژگی ها اگر در زمان استعمال موهایتان خشک شد می‌توانید یک روز در میان از شامپو استفاده نمایید.

کشور سازنده : ایران

بسته رویش موی پیراسته

این بسته محتوی نوعی شامپو گیاهی ساخت ایران با نشان استاندارد و پروانه بهره برداری از سازمان غذا و دارو می باشد که با تاثیر شگرف خود در جلوگیری از ریزش مو ، تقویت موهای بی حالت و ضعیف، و رویش مجدد موها، توانایی معجزه آسای خود را به اثبات رسانده و امروزه به لطف حق پس از سالها تحقیق میدانی و پژوهش به تولید انبوه رسیده و به صورت انحصاری از طریق فروشگاه اینترنتی 5040 در دسترس هموطنان قرار گرفته است.

یکی از علل اصلی ریزش و ضعیفی مو و طاسی در بسیاری از افراد ، ترشح اسیدهای چرب و امتزاج آن با سلول های مرده و باکتری های پوست است. این ترکیب باعث ایجاد لایه ای سفت و نفوذ ناپذیر در سطح پوست سر می شود که منافذ تنفسی ریشه های مو را مسدود کرده و از رسیدن اکسیژن به آنها جلوگیری می کند. ریشه هایی که با کمبود اکسیژن مواجه می شوند، کم کم ضعیف شده و در نهایت از بین می روند. جهت رهایی از این معضل بایستی موانع یاد شده رفع و رویش مجدد مو آغاز گردد.

شامپو گیاهی پیراسته با تاثیر جادوئی خود، قادر است این عامل را سریعاً محو کرده و رویش مجدد مو را برای شما به ارمغان بیاورد.

محتویات موجود در این بسته :

1) شامپو گیاهی پیراسته 250 میلی لیتر – 8 بطری

2) روغن ماساژ مو 200 میلی لیتر – 2 بطری

3 ) سی دی آموزشی و بروشور

Untitled120



نظرات (۵۵)

هیچ اثری نداره پولمونم پس ندادن ا این پولا خوردن نداره پس دادنش جالبه
برا منم هیچ اثری نداشت پول منم نمیدن هرچی زنگ میزنم
ی مشت بی ناموس کلاه بردارن خواهشا اصلا نخرید
پک پیراسته واقعا معجزه میکنه،من خودم استفاده کردم.خیلی سریع نیازتون رو از آرایشگاه و دکتر پوست  و مو مرتفع میکنه.همه رو میریزه که دیگه نگرانش نشی
سلام به ایرانیان عزیز
من موهای سرم خیلی زود چرب میشد و مجبور بودم هر روز موهام رو بشورم اگه یک روز نمی شستم پوست سرم به شدت خارش داشت و ریزش موهام هم زیاد میشد حدود 8 سال انواع درمانها رو استفاده کردم اما فایده نداشت . موهام به شدت کم پشت شد از حدود 7 ماه پیش از شامپو و مایع تقویتی پیراسته استفاده میکنم که البته به صورت مرتب هم استفاده نکردم واقعیتش واقعا خوب بود حجم موهام بیشتر شده..البته دیدم اینجا دوستان ایرانی ناراضیند من فکر میکنم شامپوها و لوسیون پیراسته برای رفع تمام دلایل احتمالی ریزش مو کافی نیست و در نتیجه برای همه موارد درمان نداشته باشه
سلام دوستان منم به مدت 4 ماه استفاده کردم از ابتدا هر کی سرم رو میدید میگفت دیگه کچل شدی ولی بعد از گذشت 3 ماه از استفاده تاثیرش رو نشون داد سرم پر پشت کامل نشد ولی موهام ضخیم شد ریزشش فوق العاده کم شد یعنی فقط موقع حمام کردن 4 تا 5 مو تو کف شور میبینم رشد موهام فوق العاده کم بود هر 6 ماه یه بار میرقتم آرایشگاه اونم فقط دور سرم رو اصلاح کنه ولی الان کف سرم رشد موهاش زیاد شده ماهی به بار آرایشگاه میرم در کل خوب بود !!!!
معلوم نیست کی راست میگه کی دروغ وسط یه عده ادم گیر کردیم که فقط به فکر منفعت خودشون اند واقعا متاسفم واسه ایرانی بودنم................
منم اولش فکر میکردم الکیه اما زمانی که کل پک تموم شد نتیجه گرفتم و به نظر منکه خوب بود
من که سفارش دادم
دیگه توکل به خدا
البته چیز زیادی برای از دست دادن ندارم
بلاخره کی راست می؟! گه کی دروغ؟ منم موندم بخرم یا نه. یکی مردونه بگه که واقعا جواب میده یا نه
اونی که زیاد تبلیغ میکنه دوزار نمی ارزه .تنها فیناستراید و ماینو هستش .هنوز تو دنیا هیچ چیزی برای رویش مجدد مو وجود نداره .اونوقت ۵۰۴۰ یا ژیوار و عیره و ذالک میان تو صدا سیما سر مردم کلاه میزارن و صدا و سیما هم پول رو میبینه .در واقع اینا یه مشت دلال هستن
باسلام .... والا منم فکر میکنم کلاهبرداری باشه و امکان نداره اثر داشته باشه ...بولی هم که ازت میگیرن امکان نداره بس بدن 
















یکی از اقوام ما قریبن 45ساله الان چند مدته مرتب سرشو ماساژ میده و موهای ضغیمی دراورده در صورتی که 15سال هست طاس طاس هست. واسم خیلی عجیبه.هر کاریش هم میکنیم نمیگه چی استفاده میکنه. اما ب نظر من همین پکیج رشد موی پیراسته باشه. چون مرتب توی مغازه نشسته و سرشو ماساژ میده
من جواب گرفتم ازش. وقتی دست میکشی لای موهات میبینی دستت پر مو شده استرس میگیری داری کچل میشی. اما من تاثیر این محصول رو بعد 1 ماه دیدم بعد 2 ماه هم موهام ظخیک شد هم سفت. حتی یکی از دوستام بعد دو ماه منو دید گفت چقدر عوض شده موهات. به نظر پر و سیاه تر شده.
سلام من که الان یه هفته ازشامپواستفاده کردم جلوی ریزش موهام گرفته حتی رشدش زیادشده هم ضخیمترشده وهم سیاه وپرپشت
من همین الان سفارش دادم. درسته 240هزار نه پول زیادیه واسه بدبخت شدن و نه پوله کمیه واسه بعضی از ایرانیهای عزیز. دستم تو فضای مجازی و سازمان صدا سیما در شبکه مستند بازه. به قران اگر ببینم دروغ باشه. هر چقدر در توانم باشه. ضد تبلیغ و خرید این محصول مشارکت میکنم. و هر هفته از کله کچلم عکس میگیرم ببینم تاثیر داشته یا نه. یعنی با مدرک .اگرم خوب باشه با همین عکسا تبلیغشونم میکنم. 
سلام من میخوام شامپو سفارش بدم خوبه یانه؟. 
سلام آقایون باور کنین من تا مرز خرید این بسته رفتم و خیلی تحت تاثیر تبلیغ ها قرار گرفتم ولی حالا اومدم تو سایت ها همه دارن از پول دادن به این محصولات ابراز نارضایتی میکنن اصلا چه وضعشه بخدا داریم کچل میشیم هیچ راهی ام نیست که خلاص شیم
پ این بازیگرای مطرح تبلیغشو میکنن حتی علی کریمی بازیکن فوتبالم مصاحبه کردن.علی کریمی آدم دیوثی فک نکنم باشه که به خاطر پول دروغ بگه به ملت.حالاقیمتش چنده؟؟؟؟
سلام منم سفارش دادم اما واقعا نمیدونم کدومشون درست میگن هیچکس که نمیاد بازارخودشوخراب کنه جنسشو بدبگه توروخدا اگه واقعا خداییش جواب گرفتین ازین پک بگین منم مطمئن بشم قیمتشو گفتن 284 هزارتومن 
سلام من سرچ کردم تواینترنت میگن این پک رویش مو مجدد مو ژیوار غیرقانونیه وهیچ اثری نداره تو تلویزیونم الکی تبلیغشومیکردن 340 هزارتومنم به ملت میفروختن تازه میگن هیچ داروی قطعی براریزش مو ورشدمو وجود نداره اون بخاطر کمبود اهن وروی بدنه که با کمبود ویتامین وپروتئین بوجود میاد بااین شامپوها درمان نمیشه همشون تبلیغات الکیه وپول هنگفت گرفتن ازمردمه درسته 284 هزارتومن اونقدرا زیاد نیست اما میدونی چند نفردرروز سفارش میدن فکرم نمیکنم جواب بده بااینکه شخصیتهای معروفی هم تبلیغ میکنن همش بخاطرپوله
ب نظر من ن ۵۰۴۰ و ن هیچ تبلیغ دیگ ایی نمیتونه درست باشه همه این تبلیغات فقط تجارته ب خاطر پوله
ب نظر من طبیعی و گیاهی استفاده کنی بهتره مثلا واسه مو از ماساژ با آب پیا استفاده خوراکی پودر جوانه گندم ماسک موی سدر و...
ب نظر من ن ۵۰۴۰ و ن هیچ تبلیغ دیگ ایی نمیتونه درست باشه همه این تبلیغات فقط تجارته ب خاطر پوله
ب نظر من طبیعی و گیاهی استفاده کنی بهتره مثلا واسه مو از ماساژ با آب پیاز استفاده خوراکی پودر جوانه گندم ماسک موی سدر و...
ن عوارض داره ن پولت حروم میشه
سلام خدمت همه کچلای عزیز 
اقا خدمتون عرض کنم ک شامپو چ ارزون چ گرون تاثیری رو جلوگیری ریزش نداره فقط اصلش برمیگرده ب ارثی بودن ریزش و تغذیه و مهمترین علت ریزش مو ک خودم بهش رسیدم بعد از این همه سال تحقیقو دنبال کردن انواع شامپوها استرسه ، داشتن استرس بیشترین تاثیرو تو ریزش موهای نازنینتون داره و چیزیم ک من بهش رسیدم اینکه گول تبلیغاتو نخورین شامپوها جز قدرت تمیزکنندگیشون هیچ خاصیت شگفت انگیزو جادوییه دیگه ایی ندارن و حتی تو بعضی موارد باعث تشدید ریزش موهاتون میشن  خلاصه اینکه تغذیتونو درست کنین و ویتامین و پروتئین و اهن و روی بدنتونو تامین کنین و سعی کنین ارامش داشته باشین ک این گذینه اخری خیلی کم تو دسترسه ، درکل پنجاه چهل خیلی علاقه داره بتونه تو ریزش مو کمکتون کنه اما علاقه بیشتریم ب پول داره😂😂😂
من می‌خواستم سفارش بدم ولی منصرف شدم.
همه اینا دروغه من استفاده کردم.هیچی ماینوکسیدیل نمیشه تاثیر نداشت اینجور شامپو ها فقط دنبال تجارتن با اینا
دروغ نخرید  فقط کلاهبداریه می خان جیبتونه بزنن هرگزم پس نمیگرن 
  • دکتر کامران افضل
  • هموطن های عزیز دقت فرمایید:
    علل ریزش مو 
    1- عصبی که با رفع عارضه عصبی درمان می شود.
    2- میکربی که با داروهای مربوطه قابل درمان است.
    3- ارثی که تا امروز هیچ شامپو یا قرص یا ماده ای که توسط آن جریان ریزش ارثی مو قطع و رویش اتفاق بیوفتد، وجود ندارد. ممکن است برخی داروها یا شامپو ها بطور کاملا موقت و در حد چند ماه سرعت طاسی را کاهش دهند. ولی توقف و رویش مجدد غیر ممکن است.
    امروزه تنها درمان طاسی کاشت مو توسط متخصصین است و بس
    پس فریب تبلیغات مختلف را نخورید و پول خود را هدر ندهید.
    عزیزان بستگی به جنسه موتون داره بیشترین جوابو واسه موهایی میده که خیلی چرب بوده از کثیفی ریخته 
  • علی شایانفر
  • سلام باو ب سره یکی میسازه ب سره یکی نمیسازه بدیه این شماپو ها همینه که معلوم نیس بگیره یا نه من ک ی شامپوشو از داداشم گرفتم استفاده کردم واقعا اثرشو دیدم هرچی شامپو میزدم مثه این تاثیر نداشت درکل میگم باید ب موهاتون بسازه واشه گسایی ک موهاشون چربه عالیه ali
    سلام  من هم گول تبلیغ این کصافطارو خوردم خریدم نزدیک چند هفته استفاده کردم ریزش موهام چند برابر شد محلولش مثل اب میمونه انگار اب زدی به موهات نخرید خواهشا نخرید گول تبلیغشونو نخرید هرکی هم راضی بوده داره دروغ میگه 
    سلام نظرات بعضیا منفیه ولی من که گرفتم مصرف کردم واقعا جلوی ریزش موهام تقریبا کامل گرفته شد خیلی راضی ام .شاید بستگی به علت ریزش مو داشته باشه من موهام خیلی چربه الان بعد از مصرف دارو تقریبا متعادل شده. بهرحال من خیلی راضیم 
    غوله این حرفارو نخورید اونای که اینجا نوشن خوبه اونا ادمای خودشونن این کارو میکننن بلکه بخرید نخرید فایده ندارع موی هر کس با کسه دیگه فرق دارع پوست همه یکی نیس که اصلا معلومه میخوان جنسشون بفروشن نخرید 
    سلام خدمت همه اونا که جواب گرفتن و نگرفتن.اغا ما میخایم سفارش بدیم ولی یه چیزی که خیلی سکرت یا مخفی بازی شده اینه که اسم این شامپوها را نمیگن چرا اونا یه عکس ازش نمیفرستین که کمکی به بقیه کرده باشین مرسییی
  • مدیریت سایت
  • دوستان سایت انتقال یافت 

    برای عضویت در کانال رسمی 5040 شماره خودتون در تلگرام به شماره

    09356163777 ارسال کنید

    با تشکر از دوستان

  • پک ضد ریزش مو ۵۰۴۰
  • پک ضد ریزش مو ۵۰۴۰
  • خرید رفع سفیدی 5040
  • برای خرید این محصول باید از جای معتبر خرید کنید بنده از این کارشناش خریدم و راضی هستم

    09356163777
    سلام. من ۹ماه از پک سفیدی مو استفاده کردم جواب نگرفتم اختیار خرید یا نخریدن این پک به خود هر شخص بستگی داره تجربه ای که من سپری کردم آخرش هم هیچی ما نیاز به کمک همدیگر داریم لازمه که تجربه ۹ماه گرفتارشدن  را در اختیار دیگر دوستان بزارم اگر قبل خرید من هم یه سری به این سایت ها میزدم هرگز خرید نمی کردم...
    آقا نخرید همش دروغه
    اگه میخواهید رشد مو هاتو نو ببینید 
    پک دکتر نوروزیان خوب ....هم معاینه میکنه بعد نسبت به ریزش موهاتون تجویز میکنه
    پکش هم تشکیل شده اسپره مو لاناریا .. قرص تقویت مو ...داروهای تقویتی برای کم خونی ...
    امپول ....شامپو مخصوص مو صابون ۱۲ گیاه فوق العاده عالی ..یکسری هم دارو خاصی هم با توجه به نوع ریزش میدن 

    می خواستیم صفارش بدیم منصرف شدیم 
    من گرفتم استفاده هم کردم اما اصلا تاثیری نداشت همش دروغه نگیرید هرکی موهاش کم پشته بره کاشت مو بهتر نتیجه میگیره پولای خودتونو صرف این اشغالا نکنید
    While there is evolutionary value destined for fetal and neonatal biological systems to react to environmental cues in preparation on account of the birth environment, and hence augment survival probabilities, in some cases the outcomes are not adaptive. A randomized match of doxorubicin alone versus doxorubicin extra cyclophosphamide in the command of advanced or recur- fee endometrial carcinoma: a gynecologic oncology group study. But what nearly our ingestion patterns buy kamagra gold 100 mg lowest price impotence quit smoking.
    Induction and habituation of next anciently gene expression in rat planner beside dangerous and repeated reserve stress. Nursing Assessment Note history of tire and powerlessness; dilemma chewing, swallowing, or holding up the conk; or grief with muscle fatigue. It was an unmatched firmness for deuce reasons generic 60mg levitra extra dosage fast delivery purchase erectile dysfunction pump. There are two main jobs to be done to realize this: alignment and deviating call- ing, as described in Part 1. Inherited glaucoma and associated buphthalmia are seen in the NZW rabbit and happen as the conclude of goniodysgenesis with the course of legacy being autosomal recessive (bu/bu gene) 4В­76]. Any comments comprehended buy lasix 100 mg overnight delivery blood pressure stroke range.
    سلام .من محصولو گرفتم تا ۱ماهو نیم کانل دقیق مو ب مو انجام دادم سرم خارش گرفت ریزش بدتر شد زنگ زدم گفتن پک جدید میدیم ناراصی بودی پولتو میدیم ک فرستادن و همون اشو همون کاسه ک گارانتیش دیگه پیامکی نبود تو اینترنت باید فرمو پر میکردیم پر کردم بعد چن روز  زنگ زدن گفت سریالو بخون بعد خودش گفت ۱ دیقه دیگه زنگ بزن ب همین شماره ک زنگ زدم هزار نفر عجیب قریب برداشتن باید داستانو از اول میگفتم آخرشم گفتن ما نمیدونیم.من متاسفم واسه کسایی ک ما بهشون اعتماد میکنیم هزینه میکنیم با زحمت پول بدس میاریم ولی با ما بازی میکنن.من حلالشون نمیکنم .مردم عزیز گول نخورین خواهشا
    سلام 
    من فقط شامپو ۴۰۵۰ را استفاده میکنم . اگه کسی تاریخ تولید جدیدش را داره من ازش میخرم . ۰۹۳۵۸۲۸۰۴۱۴
    من استفاده کردم نتیجه ای نگرفتم

    خدا لعنت کنه هم این دروغگو هارو هم عوامل صدا و سیما که گذاشتن همچین تبلیغ دروغی پخش بشه.یکی از اقوام استفاده کرد بدتر شد.واقعا متاسفم.انشالله خدا جوابتونو بده

    منصرف شدم 

    با عرض سلام و احترام
    جوانی ۲۶ ساله بودم، موهای کاملا پرپشتی داشتم و اصلا ریزش مو نداشتم، اصلاً شرکت ۵۰۴۰ رو نمی شناختم، سال ۹۶ خیلی اتفاقی برادرم یک شامپو بهم داد به اسم شامپو BK، مثل همه ی شامپوها روش نوشته بود ضدریزش مو، من هم اصلا نمیدونستم از کجا خریده، حدود ۴ ماه ازش استفاده کردم و طی این مدت موهامو نابود کرد و موهام کاملا کم پشت شدن (۸۰-۹۰ درصد موهامو از دست دادم)، چند ماه بعد فهمیدم اون شامپو مال شرکت ۵۰۴۰ بوده و برادرم اونو از این شرکت دزد و کلاهبردار ۵۰۴۰ خریده است، تازه فهمیدم چه بلایی بر سرم اومده است، مطمئنم و حاضرم قسم بخورم که علت ریزش موهای من اون شامپو بوده، الان موهام کاملا کم پشت شده است فقط به دلیل یک اشتباه خیلی ساده- و در واقع من بدبخت قربانی خیلی مظلوم این ماجرا شدم. الان خیلی ناراحتم و فقط واگذارشون می کنم به خدا، امیدوارم تقاص تک تک ظلم هاشو ببینند و به سخت ترین بیماری ها دچار شوند، چون واقعا انسانیتشون زیر سئواله، به خاطر پول نباید دست به هر کثافت کاری زد، انشاءالله خدا از این حق الناس ها نگذره.
    پس ای مردم آگاه باشید و سلامتی خودتون رو به خطر نیندازید، فقط همین مونده بگن ما داروی ضد سرطان و هر نوع بیماری رو هم داریم.
    انشا.الله خدا ازشون نگذره.
    درد دل یک کارشناسی ارشد زحمتکش و بدبخت این مملکت

    ریدم تو این پک مزخرفشون ....یه مشت ادم حروم لقمه جمع شدن سر مردم شیره بمالن  من که زدم ریزش مو بیشتر شد با شرکت تماس گرفتم گفتن اول ریزش بیشتر میشه طبیعیه سه ماه استفاده کردم دیدم دارم کچل میشم برا پس دادن هم اصلا پاسخ نمیدن ....نخرید که پشیمون میشین مو در نمباد که هیچی همونی که دارین رو هم از دست میدین

    Спасидо, +
    _________________
    Почему не открывает фонбет

    من یک دوره کامل استفاده کردم ولی متاسفانه هیچ تاثیری نداشت و فقط پولم رو دور ریختم

    منصرف شدم

    چجوری میشه سفارش داد 

    سلام‌بر همه دوستان

    حدود سه ماه استفاده کردم ولی نتیجه نگرفتم بهتر نشد که بدتر هم شد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی